רכבת 'הקליע' מגיעה לקאנאזאווה שביפן
בזכות הרכבת המהירה החדשה, המקצרת את זמן הנסיעה מטוקיו בכחמישים אחוז, צפויה העיר קאנאזאווה ליהנות מפריחה תיירותית.
קאנאזאווה היפה וההיסטורית היתה תמיד יעד חשוב לתיירות פנים ביפן, אך התיירים הזרים העדיפו להתרכז בערים הגדולות טוקיו וקיוטו, וכמעט לא ביקרו בעיר הנידחת-משהו. אך עם הגעתה של רכבת שינקאנסן ('הקליע') החדשה לעיר, כל זה צפוי להשתנות: הרכבת מקצרת את זמן הנסיעה מטוקיו בשעתיים, וכעת הנסיעה אורכת שעתיים וחצי בלבד (הרכבות המהירות הללו מגיעות למהירות שיא של 240-320 ק"מ לשעה). בזכות הרכבת החדשה חל גידול ניכר בתיירות הפנים לקאנאזאווה, ובעקבות היפנים צפויים להגיע גם הזרים.
היפנים לא חסכו בהוצאות בכל הקשור לרכבת החדשה: העלויות נאמדות ב-1.6 טריליון ין (יותר מתשעה מיליארד אירו), ואילו התחנה החדשה והמרשימה שנבנתה עבור הרכבת נתמכת בשישים עמודים, שכל אחד מהם מעוטר ב-20,000 לוחות של ריקועי זהב.
לאחר שתגיעו לעיר תוכלו לבקר במגוון אתרי תיירות נהדרים: גן קנרוקואן מהמאה ה-17, שנחשב לאחד משלושת הגנים היפים ביפן; טירת קאנאזאווה המרשימה מהמאה ה-16; מקדשים מרתקים; מוזיאון עגול לאמנות בת-זמננו; וזירה קולינרית ייחודית, הכוללת את מסעדות הסושי הטובות במדינה.
בניגוד לקיוטו, שנראית קצת מלאכותית ומבוימת, רבעי הגיישות והסמוראים של קאנאזאווה מסורתיים הרבה יותר. בעיר מתגוררות עדיין כארבעים גיישות, וגם משפחות של סמוראים.
מקור: מייקל בות', הגרדיאן
היפנים לא חסכו בהוצאות בכל הקשור לרכבת החדשה: העלויות נאמדות ב-1.6 טריליון ין (יותר מתשעה מיליארד אירו), ואילו התחנה החדשה והמרשימה שנבנתה עבור הרכבת נתמכת בשישים עמודים, שכל אחד מהם מעוטר ב-20,000 לוחות של ריקועי זהב.
לאחר שתגיעו לעיר תוכלו לבקר במגוון אתרי תיירות נהדרים: גן קנרוקואן מהמאה ה-17, שנחשב לאחד משלושת הגנים היפים ביפן; טירת קאנאזאווה המרשימה מהמאה ה-16; מקדשים מרתקים; מוזיאון עגול לאמנות בת-זמננו; וזירה קולינרית ייחודית, הכוללת את מסעדות הסושי הטובות במדינה.
בניגוד לקיוטו, שנראית קצת מלאכותית ומבוימת, רבעי הגיישות והסמוראים של קאנאזאווה מסורתיים הרבה יותר. בעיר מתגוררות עדיין כארבעים גיישות, וגם משפחות של סמוראים.
מקור: מייקל בות', הגרדיאן