דלג לתוכן
plane
אתרים
china-town-tour#ed3a8bצ'יינה טאון והרובע ההודי פָּהוּראט

צ'יינה טאון והרובע ההודי פהוראטמסלול הליכה

China Town & Pahurat Tour

רחוב ססגוני הומה בצ'יינה טאון
רחוב ססגוני הומה בצ'יינה טאון
צילום: Biswajit Majumdar / CC BY-SA 3.0
  • מסלול הליכה

  • נקודת מוצא‏ Hua Lamphong
  • נקודת סיוםמזח סָאפָּאן פּוּט ‏ 
  • משך ההליכה3 שעות
  • אורך המסלול3 ק"מ
  • איפה אוכליםלאורך המסלול
טיול מלא צבעים, טעמים וריחות ברובע הסיני היפהפה של בנגקוק וברובע פָּהוּראט ההודי. בואו לכאן כדי ללכת לאיבוד בסבך הסמטאות שאינן אלא שוק אחד גדול ובו שפע של סחורות ואוכל, ולקנות מכל הבא ליד – לא תמצאו מחירים זולים יותר בשום מקום אחר. הרחוב הראשי של הרובע הסיני, Yaowarat, יוצא משער הכניסה לרובע ‏  (China Town Gate) ומתפתל משם בכיוון צפון־מערב אל הרובע ההודי פָּהוּרָאט (Pahurat) שמעבר לתעלה. חוצה אותו הרחוב הראשי Ratchawong. מרכז הרובע ההודי נמצא בצומת הרחובות Pahurat ו-Chakkraphet. תוכלו למצוא שם עשרות חנויות אריגים ובגדים בבעלות הודית, וזה המקום הטוב ביותר לקנות בו מוצרים מסוג זה, ובעיקר משי. ברובע יש גם מסעדות הודיות מצוינות וזולות.
התחילו את הסיור ברובע הסיני: סעו ברכבת התחתית לתחנת Hua Lamphong, ומשם המשיכו עוד 350 מ' ברגל אל מקדש הבודהה המוזהב ‏ , בתאילנדית וָואט טרָאימיט (Wat Traimit). לחלופין, ניתן להגיע למקדש גם במונית. ביציאה מהמקדש הציצו שמאלה, אל שער רובע צ'יינה טאון ‏  ואז פנו ימינה ולכו כק"מ אחד עד וָואט מָנגקוֹן קָמאלָוואט ‏  (Mangkon Kamalawat), הסמוך לרחוב הראשי Rama IV Road. זהו אחד המקדשים הגדולים ושוקקי החיים ברובע, ובחנויות הרבות שסביבו מוכרים פירות, עוגות וקטורת, שהמוני מאמינים מדליקים במקדש במשך כמעט כל שעות היום. מהמקדש צאו דרומה אל עבר סמטת טרוֹק אִיצארָנוּפּאפּ ‏  (Trok Itsaranuphap). זו אחת הסמטאות הראשיות של הרובע והיא עמוסה ברוכלים המציעים למכירה אוכל מוכן, עופות, ברווזים ודגים.

לאחר הליכה של כ־250 מ' בסמטה הקטנה תגיעו לרחוב Yaorawat, הרחוב הראשי של הרובע. אם תמשיכו עוד קצת בסמטה, תראו משמאלכם את הכניסה לשוק העתיק טאלאט קָאוֹ ‏  (Talat Kao), המעוטרת בסגנון סיני מובהק;‏ קטע שוק זה פעיל מעל 200 שנה. תמצאו כאן את כל סוגי הדגים ופירות הים, חיים או מוכנים לבישול. המשיכו עוד קצת דרומה ותגיעו לאטרקציה המרכזית של הרובע, סמטת סאמפֶּנג ‏ . זוהי הסמטה ההומה והעמוסה ביותר ברובע, פקק תנועה אחד גדול ומרשים של הולכי רגל, עגלות יד והרבה אופנועים. בחנויות שלאורך הסמטה מוכרים נעליים, בגדים, אריגים, צעצועים וכלי מטבח, והטיול כאן הוא חוויה רב חושית. ככל שתקדימו להגיע לסמטה, כך יהיה יותר נעים להסתובב בה. שמרו היטב על החפצים האישיים כי הכייסים חוגגים כאן.

 קיצור: התעייפתם? תוכלו לסיים את המסלול כעת. המשיכו בסמטה, פנו שמאלה ברחוב Ratchawong ולכו 350 מ' עד מזח רָצ'אווֹנג ‏ , משם קחו את סירת אוטובוס הנהר ליעד הבא.
 תוספת: כשתגיעו להצטלבות של הסמטה עם רחוב רָצ'אווֹנג, תוכלו לפנות ימינה וללכת 200 מ' לרחוב Yaorawat ולעצור למנוחה בבר של מלון Grand China ‏  לתצפית יפה על הרובע.
חזרו לסמטה, פנו ימינה והמשיכו ללכת בה: הנוף ישתנה בהדרגה לחנויות בדים. אל תמהרו לקנות, כי המגוון והמחירים רק ילכו וישתפרו. כשתגיעו לרחוב צָ'אקרָאוָואט ‏  (Chakrawat) תמצאו חנויות רבות לתכשיטים ואבני חן. אם אתם לא מומחים בתחום, אל תקנו.

ממשיכים לרובע ההודי: המשיכו ללכת בסמטת Sampeng עד שתגיעו לתעלה שמשני צידיה ניצבים רוכלים המוכרים תבשילי אטריות וחטיפים. כאן מתחיל רחוב פָּאהוּרָאט ‏  (Pahurat), שעל שמו נקרא הרובע כולו. פנו מיד שמאלה לרחוב הראשי Chakraphet. ברחוב יש מסעדות הודיות אותנטיות ומומלצות, והמומלצות שבהן היא Royal India , שבה מוגשות מנות נהדרות וזולות במיוחד מהמטבח של צפון הודו: חפשו את השלט המורה עליה בסמטה הקטנה שמשמאל. משם המשיכו עוד קצת לביקור בשוק פָּאהוּרָאט ‏  הסמוך, המוקדש כולו לבגדים ולבדים. אחרי הביקור בשוק חזרו במונית או בהליכה קצרה למזח סאפּאן פּוּט ‏  (Saphan Phut), תחנה 6, ומשם בסירת אוטובוס הנהר.‏

 תוספת: אם נשאר לכם עוד כוח ורצון, מומלץ לבקר בשוק הפרחים המרשים פּאק קלוֹנג ‏ , הנמצא 700 מ' ממערב לשם.
רחוב ססגוני הומה בצ'יינה טאון
רחוב ססגוני הומה בצ'יינה טאון
צילום: Biswajit Majumdar / CC BY-SA 3.0
רחוב ססגוני הומה בצ'יינה טאון
מסלול טיול בצ'יינה טאון ופָּהוּרָאט
מסלול טיול בצ'יינה טאון ופָּהוּרָאט
צילום: גולן שרמן / ©
מסלול טיול בצ'יינה טאון ופָּהוּרָאט
חנות טיפוסית בסמטת סָאמְפֶּנְג
חנות טיפוסית בסמטת סָאמְפֶּנְג
צילום: גולן שרמן / ©
חנות טיפוסית בסמטת סָאמְפֶּנְג
סמטת סָאמְפֶּנְג
סמטת סָאמְפֶּנְג
צילום: Globe-trotter at wts wikivoyage / CC BY-SA 3.0
סמטת סָאמְפֶּנְג
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • גארדלנד | כרטיסים21/04/2024

    כל מה שרציתם לשאול על כרטיסי כניסה לגארדלנד. האם להזמין מראש? היכן הכי זול לרכוש? האם יש כרטיס עוקף תורים? [קראו עוד]

  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת