דלג לתוכן
plane
מאמרים

למה כדאי להזמין מלון באמצעות אתר העולם?

- 07/04/2015 מאת מערכת העולם -

אתרים להשכרת מלונות ממלאים את האינטרנט כחול את שפת הים. איך לבחור מבין כולם, ולמה כדאי להשוות מחירים ולהזמין מלון דווקא באמצעות אתר העולם?

מערכת העולם עוקבת באופן רצוף אחרי ההתפתחויות בשוק הזמנת המלונות כדי לוודא שאנחנו מפנים אתכם תמיד למנועי חיפוש מעולים להזמנת מלונות.

נכון להיום, שני אתרי השוואת המחירים בהם אנו משתמשים באתר הם Booking.com ו-HotelsCombined. שניהם מציעים ממשק משתמש בעברית, ומאפשרים חיפוש במאות אלפי מלונות ברחבי העולם.

כן, גם את המלון הזה אפשר להזמין

כן, גם את המלון הזה אפשר להזמין
צילום: Batle Group / CC BY-SA 2.0


להשוואת מחירי מלונות ולביצוע הזמנות באמצעות Booking.com לחצו כאן

להשוואת מחירי מלונות ולביצוע הזמנות באמצעות HotelsCombined לחצו כאן

מדוע כדאי לחפש בשני האתרים ובאיזה סדר?

כדי לענות על שאלה זו, צריך להבין את ההבדלים בין Booking.com לבין HotelsCombined:
Booking.com הוא אתר הזמנת המלונות הגדול בעולם, והוא מנהל את הקשר עם המלונות באופן ישיר. כשאתם מזמינים מלון ב-Booking.com שירות הלקוחות שלכם ינוהל על ידי Booking.com, וכל התהליך יתבצע באתר אחד. HotelsCombined, לעומת זאת, הוא אתר השוואת מחירים, הסורק את נתוניהם של אתרים רבים להזמנת מלונות כגון: expedia, hotels.com ועוד. לאחר שאתם מאתרים מלון מתאים במחיר הנכון, תועברו לאתר הסופי לצורך ביצוע ההזמנה, ושירות הלקוחות שלכם יתבצע באתר זה ולא באתר HotelsCombined. לכן, בדרך כלל חוויית המשתמש באתר Booking.com תהיה חלקה יותר. אם הזמנתם פעם באתר Booking.com, ההזמנה הבאה תתבצע בצורה דומה מאוד. לעומת זאת, אם תשוו מחירים באתר HotelsCombined, תופנו בסופו של דבר לביצוע ההזמנה באתר אחר, שבו תצטרכו לנהל בדרך כלל תהליך חדש של הרשמה ומסירת פרטים, בדרך כלל באתר שאינו תומך בעברית. מצד שני, אם אין לכם קושי להזמין באתר דובר אנגלית ומצאתם ב-HotelsCombined מלון מתאים יותר או זול יותר, ייתכן שתעדיפו לטרוח עוד מעט ולבצע הזמנה באתר חדש ואולי לא מוכר.

אז למה לבצע את החיפוש באתר העולם ולא ישירות באתרי השוואת המחירים?

שאלה מצויינת. המחיר שתקבלו לא יהיה שונה. אבל כשאתם מבצעים את החיפוש באתר העולם (ומזמינים מיד לאחר מכן), העמלה שאנו מקבלים (ושאינה משפיעה על המחיר הסופי אותו תשלמו), תשמש אותנו לעדכון מדריכי הטיולים שלנו ולהמשך תחזוקת המאמרים באתר העולם. אם נהניתם לטייל עם ספר בהוצאת העולם או לקרוא את המאמרים באתר, השוואת מחירים והזמנת חדרי מלון באמצעותנו, יכולה להיות דרך נהדרת לומר תודה.
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת