דלג לתוכן
plane
מאמרים

טינדר לתיירים - אפשרות נהדרת לטיול עם זרים או שירות ליווי במסווה של אתר תיירות?

- 09/08/2015 מאת מערכת העולם -

הייתם רוצים לצאת לטיול בחו"ל עם אדם שמעולם לא פגשתם? זה בדיוק מה שמציעה האפליקציה החדשה של אתר ההיכרויות/תיירות 'מיס טרוול'.

האתר מיועד לפנויים ופנויות שמעוניינים למצוא בן זוג לטיול, ובניגוד לאפליקציות כמו טינדר, שיחפשו לכם דייט לפי מיקום, האפליקציה החדשה של האתר מאפשרת לתכנן את הטיול מראשיתו עם בן/בת הזוג הפוטנציאל/ית. השירות מתאים לתיירים בעלי ראש פתוח שנהנים להכיר אנשים חדשים.
באפליקציה תוכלו לבחור האם אתם מחפשים מישהו לטייל יחד איתו; מישהו מקומי, שיראה לכם את העיר או האזור שאתם נוסעים אליו; או מישהו שתוכלו להתארח בביתו (או שיתארח אצלכם).
תוכלו לבחור גם האם אתם מעוניינים לממן את הוצאות הנסיעה של בן/בת הזוג, לשלם חצי-חצי, או האם אתם מעוניינים לנסוע רק עם פרטנר שישלם עליכם.

לא חייבים לנפוש לבד

לא חייבים לנפוש לבד
צילום: unsplash / Public Domain


האתר ספג לא מעט ביקורת בטענה שהוא מציע סוג של שירותי ליווי במסווה. מנהלי האתר מכחישים בתוקף, וטוענים שהוא בסך הכל משמש אמצעי לשדך בין תיירים 'נדיבים' ששונאים לטייל לבד, לבין תיירים 'מושכים' אך חסרי אמצעים, שישמחו להזדמנות לטייל בחינם (מיותר לציין ש-99% מה'נדיבים' הם גברים ו-99% מה'מושכים' הן בעצם מושכות). הן ה'נדיבים' והן ה'מושכות' יכולים להירשם לאתר בחינם, אך הגברים צריכים לשלם כדי ליצור קשר עם הנשים.
באתר כתוב אמנם שחור על גבי לבן ש'שירותי ליווי אסורים בתוקף', אך המבקרים טוענים שלמעשה זהו 'אתר הזנות-תיירות מספר 1 בעולם', ושהמנהל הוא לא פחות מ'סרסור וירטואלי'. מנגד טוענים בעלי האתר שאין באתר שום אזכור ליחסי מין ולתשלום, ושיש הבדל גדול בין זנות לבין התנהגות ג'נטלמנית, הכוללת תשלום על הוצאות הנסיעה של בת הזוג. מבולבלים? תוכלו לבקר באתר ולגבש דעה בעצמכם.

זוג בנופש

זוג בנופש
צילום: inspiredimages / Public Domain


אם תבחרו בכל זאת להעזר בשירותי האפליקציה או האתר, כדאי מאוד לבדוק האם הדייט הפוטנציאלי שלכם עבר בדיקת רקע (זו כוללת שלילה של עבר פלילי, והאתר ממליץ עליה אך לא מחייב אותה). בכל מקרה, חובה לנקוט אמצעי זהירות לפני יציאה לטיול עם אדם זר: האתר ממליץ לדבר עם המיועד/ת בטלפון או בסקייפ מספר פעמים לפני הטיול, להיפגש בפעם הראשונה במקום ציבורי, ולהקדיש זמן להיכרות. תמיד הביאו איתכם טלפון סלולרי שעובד בחו"ל ומספיק כסף למקרה חירום. חשוב להודיע מראש למשפחה או לחברים לאן אתם נוסעים ובחברת מי.


נטלי פאריס, הטלגרף
אבי ג'ונסון, webpronews
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת