דלג לתוכן
plane
מאמרים

חדשות פארקי השעשועים סיקס פלאגס שבארה"ב

- 21/03/2015 מאת מערכת העולם -

רשת סיקס פלאגס (Six Flags) הכוללת 13 פארקי שעשועים ופארקי מים ברחבי ארצות-הברית, מתחדשת בעונת 2015 במתקנים ובאירועים חדשים, בהם שלוש רכבות הרים מהירות וחדשניות, רכבות הרים שנוסעות במסלול חשוך ומגלשות מים. עם המתקנים המלהיבים ביותר השנה ניתן למנות את רכבת בטמן בארבעה ממדים שתפתח הקיץ בסיקס פלאגס פייסטה טקסט ואת רכבות ההרים המהירות במג'יק מאונטיין שבלוס אנג'לס ובסיקס פלאגס ניו אינגלנד שבמסצ'וסטס.

סיקס פלאגס פייסטה טקסט

סיקס פלאגס פייסטה טקסט
צילום: Chris Hagerman / CC BY-SA 3.0



בסרטון המצורף יש סקירה קצרה על החידושים האחרונים ברשת סיקס פלאגס:



התוספת המלהיבה ביותר לפארקי השעשועים של רשת סיסט פלאגס בשנת 2015 היא רכבת בטמן בארבעה ממדים - Batman: The Ride, שצפויה להיפתח בקיץ בפארק השעשועים פיאסטה טקסס (Six Flags Fiesta Texas) בסן אנטוניו שבטקסס. רכבת ההרים החדשנית שתצטרף למתחם גות'אם סיטי, משלבת שישה היפוכים, נפילה אנכית של 90 מעלות, עליות וירידות מפותלות, אפקטים מיוחדים ועיצוב חדשני.
צפו בעצמכם בהדמיית הרכבת החדשה בטמן:



שתי רכבות הרים ישנות זכו השנה לשדרוג חדשני עם טכנולוגיה מתקדמת שיצרה הכלאה בין רכבת הרים ישנה מעץ לבין רכבת מפלדה: הקולוסוס במג'יק מאונטיין שבלוס אנג'לס שנחנכה ב-1978 היתה בזמנו רכבת ההרים מעץ הגבוהה ביותר בעולם. לאחרונה שילבו מסלול פלדה למסגרת העץ הישנה ליצירתה של רכבת Twisted Colossus, רכבת ההרים ההיברידית הארוכה והחדשנית ביותר בעולם; תהליך דומה עברה הציקלון בסיקס פלאגס ניו אינגלנד שבמסצ'וסטס שהפכה לגרסה אימתנית יותר בשם Wicked Cyclone.
בסרטון הבא תוכלו לצפות בהדמיה של Twisted Colossus במג'יק מאונטיין שבלוס אנג'לס:



שתי רכבות חדשות במסלול חשוך ייפתחו בסיקס פלאגס סנט לואיס שבמיזורי ובסיקס פלאגס אובר טקסס שבארלינגטון. בנסיעה ברכבות ליגת הצדק: הקרב על מטרופוליס, תוכלו לסייע לגיבורי העל להילחם נגד הג'וקר ולקס לותר ונבלים אחרים מספרי הקומיקס. הרכבת החדשה בסיקס פלאגס סנט לואיס תחליף את רכבת מכסחי השדים של סקובי דו.

רכבות הרים בפיתול של 360 מעלות מצטרפות לארבעה פארקי שעשועים: גרייט אדוונצ'ר שבניו ג'רזי, הנודע בזכות רכבת ההרים המסעירה קינגדה קה (Kingda Ka), הגבוהה ביותר בעולם, ורכבת מגדל זומנג'רו-נפילת האבדון, הנופלת נפילה אנכית מגובה 126 מ', ונחשבת רכבת הצלילה הגבוהה בעולם; דיסקברי קינגדום ליד סן פרנסיסקו שבקליפורניה; סיקס פלאגס אמריקה ליד וושינגטון די. סי.; וסיקס פלאגס אובר ג'ורג'יה שבאטלנטה, בה תפתח בקיץ גם מגלשת Dive Bomber שתזניק את הרוכבים מתוך קפסולה סגורה בנפילה אנכית של 90 מעלות ישירות אל מגלשת מים.

בסיקס פלאגס גרייט אסקייפ שבמדינת ניו יורק יפתח באביב 2015 מתחם פיראטים חדש בשם: Buccaneer Beach עם מגלשות ומתקני שעשועים במים; ובסיקס פלאגס גרייט אמריקה, שבשיקגו הנודע בזכות רכבת גוליית האימתנית, יחגגו השנה יום הולדת ארבעים לפארק במגוון אירועים.

על מועדי הפתיחה של המתקנים החדשים יש להתעדכן באתר סיקס פלגס.

מקור: אתר סיקס פלגס
רוצים לקרוא עוד על ארצות הברית?
רוצים לקרוא עוד על טקסס?
רוצים לקרוא עוד על לוס אנג'לס?
רוצים לקרוא עוד על מסצ'וסטס?
רוצים לקרוא עוד על מיזורי?
רוצים לקרוא עוד על ניו ג'רזי?
רוצים לקרוא עוד על סן פרנסיסקו?
רוצים לקרוא עוד על וושינגטון (עיר)?
רוצים לקרוא עוד על אטלנטה?
רוצים לקרוא עוד על ניו יורק (מדינה)?
רוצים לקרוא עוד על שיקגו?
עוד על ארצות הברית
עוד על טקסס
עוד על לוס אנג'לס
עוד על מסצ'וסטס
עוד על מיזורי
עוד על ניו ג'רזי
עוד על סן פרנסיסקו
עוד על וושינגטון (עיר)
עוד על אטלנטה
עוד על ניו יורק (מדינה)
עוד על שיקגו
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת