דלג לתוכן
plane
מאמרים

שיט מפרשיות לחופי אגם גארדה

- 13/05/2015 מאת: סילבי אלמוג -

עיירת הנופש היפה ריבָה דֶל גארדה (Riva del Garda), השוכנת בקצה הצפון-מערבי של אגם גארדה (Lago di Garda), הגדול באגמי איטליה, מארחת במאי מדי שנה את תחרות השיט הוותיקה ריבָה קאפּ (Riva Cup).

תוכלו לתכנן את הטיול באגם גארדה בעזרת מדריכי העולם: טיולי הנהיגה מס' 6 ו-7 המפורטים במדריך טיולי נהיגה צפון ומרכז איטליה (עמ' 72-85), מדריך איטליה טיולי משפחות (עמ' 82-83), מדריך איטליה של לונלי פלנט (עמ' 263-269), מדריך איטליה של אייוויטנס (עמ' 152) ובמדריך איטליה מיטב המסלולים.

עיירת הנופש היפה ריבָה דֶל גארדה

עיירת הנופש היפה ריבָה דֶל גארדה
צילום: סילבי אלמוג / ©


ריבָה דֶל גארדה היפהפייה מוקפת צוקים תלולים ומרשימים ומתהדרת בסמטאות יפות, במבנים מפוארים ובטיילת נעימה החובקת את החוף הסלעי.

הטיילת לאורך החוף הסלעי

הטיילת לאורך החוף הסלעי
צילום: סילבי אלמוג / ©


לתצפית מרהיבה אל גגות העיירה, האגם וההרים סביב, מומלץ לטפס אל טוֹרֶה אָפּוֹנאלֶה (torre apponale), מגדל הפעמונים מימי-הביניים המתנשא לגובה 34 מ' (דמי כניסה: 2 אירו למבוגר, חינם לילד עד גיל 16).

טוֹרֶה אָפּוֹנאלֶה במרכז ריבה דל גארדה

טוֹרֶה אָפּוֹנאלֶה במרכז ריבה דל גארדה
צילום: סילבי אלמוג / ©


פרט לפעילויות-חוץ הרבות באזור, בהן טיפוס, טיולים ברגל, רכיבה על אופני-הרים, רחיפת מצנחים ועוד, העיירה ידועה כמרכז ספורט-מים, ובעיקר גלישת רוח, שיט ומצנחי ים, ובאזור יש מועדוני שיט וגלישה רבים. במשך השנה נערכות באזור תחרויות גלישה ושיט רבות.

תחרות שיט מפרשיות לחופי ריבה דל גארדה

תחרות שיט מפרשיות לחופי ריבה דל גארדה
צילום: סילבי אלמוג / ©


ריבָה קאפּ (Riva Cup and Europe 14' International) מאורגנת על ידי מועדון השיט של ריבָה (Fraglia della Vela Riva), שהחל את דרכו בשנת 1928. התחרות הססגונית מיועדת לדגמי מפרשיות Korsar, Dyas , 505 ו-"Int 14, ומשתתפות בה יותר ממאה סירות. שייטים רבים מאירופה באים לכאן ליהנות מתנאי השיט המצוינים ומנופש מהנה בחבל האלפיני טרֶנטינוֹ-אָלטוֹ אָדיגֶ'ה (Trentino Alto Adige).

ב-2016 תיערך התחרות בתאריכים 19-21 במאי. לפרטים לחצו כאן.

תקציר אירועי ריבה קאפ 2014, בסרטון הבא:



מקור: אתר התיירות של חבל טרנטינו
רוצים לקרוא עוד על אגם גארדה?
רוצים לקרוא עוד על איטליה?
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת