דלג לתוכן
plane
מאמרים

באזור ברצלונה: קיץ בעיירת הנופש סיגֶ'ס

- 26/05/2015 מאת מערכת העולם -

סיגֶ'ס (Sitges) שבמחוז ברצלונה, 35 ק"מ מדרום לעיר ברצלונה, היא עיירת נופש פופולרית המשתרעת בין רכס גאראף לבין הים התיכון. חופיה היפים והארוכים אהובים על תושבי ברצלונה ועל תיירים רבים. פרט למוזיאונים המעניינים, למבנים היפים ולמסעדות ולברים הרבים על שפת הים, ידועה העיירה בזכות זירת הגייז התוססת.

עוד על סיג'ס תוכלו לקרוא במדריך ברצלונה וקטלוניה של אייוויטנס (עמ' 128).

חופי סיגֶ

חופי סיגֶ'ס שמדרום לברצלונה
צילום: Alberto Fernandez Fernandez / CC BY 2.5


ניתן לבקר בעיירה במסגרת טיול-יום, לבקר באחד המוזיאונים המעניינים בעיר או לצאת לטיול טבע בפארק הלאומי גאראף. לחלופין, תוכלו להגיע לכאן במיוחד כדי להצטרף לאחת החגיגות שנערכות בחודשי הקיץ.

מרבדי פרחים בחג הלחם והיין הקדושים


בחודש יוני מתכסים רחובותיה הראשיים של סיגֶ'ס במרבדי פרחים לכבוד חג הלחם והיין הקדושים, והעיר מתמלא בניחוחות הפרחים. החגיגות יערכו השנה בתאריכים ה-6-14 ביוני. שיאן של החגיגות הוא הכנת מרבדים ססגוניים של עלי כותרת שהמקומיים פורשים ברחובות העיירה. התהלוכה הדתית עוברת מעל המרבדים. בימי החגיגות נערכות פעילויות נוספות כמו תערוכת הציפורנים הלאומית, תערוכת עצי הבונסאי, סדנאות סידורי פרחים, תחרות עיטורי חזיתות הבתים והמרפסות בפרחים, ותהלוכת הענקים. מידע עדכני על אירועי החג, תמצאו באתר התיירות של סיגֶ'ס.
מרבדי פרחים בחג הלחם והיין הקדושים

מרבדי פרחים בחג הלחם והיין הקדושים
צילום: Núria / CC BY-SA 2.0


פסטיבל הגאווה של סיגֶ'ס


בחודש יוני מארחת העיירה פסטיבל גאווה ססגוני במיוחד לחופי הים התיכון, ובמשך חמישה ימים נערכים מופעי מוסיקה, תצוגות אופנה, מסיבות ריקודים אל תוך הלילה בטיילת החוף ואירועים רבים נוספים. בשנת 2014 השתתפו במצעד יותר מ-45,000 אנשים. השנה יערך הפסטיבל בתאריכים 18-22. מצעד הגאווה יערך ב-21 ביוני.
למידע על אירועי הפסטיבל, לחצו כאן.
מידע על זירת הגייז בסיגֶ'ס, תמצאו במדריך Gay Sitges Guide.

סרטון קצר על מצעד הגאווה של 2013:



חגיגות פֶסטָה מאז'וֹר


מדי חודש בתאריכים ה-21-24 באוגוסט מארחת סיגֶ'ס את החגיגה החשובה ביותר (Festa Major) המוקדשת לקדוש המגן על העיירה, ובמסגרתה נערכות, מופעי מוסיקה, מסיבות ריקודים ואירועי תרבות, תהלוכה חגיגית שבראשה עומד העיט של סיגֶ'ס (Àliga de Sitges) ומופע זיקוקין-די-נור מרהיב. למידע נוסף לחצו כאן.
העיט של סיגֶ

העיט של סיגֶ'ס העומד בראש תהלוכת פֶסטָה מאז'וֹר
צילום: Jordi Roqué / CC BY-SA 3.0

רוצים לקרוא עוד על סיג'ס?
רוצים לקרוא עוד על ברצלונה?
רוצים לקרוא עוד על קטלוניה?
רוצים לקרוא עוד על ספרד?
עוד על סיג'ס
עוד על ברצלונה
עוד על קטלוניה
עוד על ספרד
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת