דלג לתוכן
plane
מאמרים

איך להפעיל ביטוח נסיעות לחו״ל חינמי למחזיקי כרטיס אשראי ולא למות מפחד?

- 11/08/2015 מאת: xאהד שרב -

הפעלת ביטוח הנסיעות החינמי לחו״ל של חברות כרטיסי האשראי אינה עניין לרכי הלבב. על השלט בכניסה לגיהנום הביטוחי נכתב: זינחו כל תקווה, אתם הבאים בשערי. אלא אם תקנו ביטוח משלים כמובן.

יש לך כרטיס אשראי בינלאומי? יש לך ביטוח נסיעות לחו״ל בחינם. נכון? לא בדיוק. אולי פעם היה. היום יש רק אם מתקשרים להפעיל. ניסיתם כבר להתקשר? הכינו את הממחטות. זה לא יהיה קל.
עדכון ספטמבר 2017 - בעקבות התערבות של המפקח על הביטוח, חברות האשראי נאלצו לשפר את תנאי פוליסות ביטוח הנסיעות לחו״ל וכעת, בין היתר, אין בהן הגבלה על מחיר יום אישפוז. מכיוון שמדובר בביטוח יקר יותר, חברות האשראי מעניקות כעת ביטוח בחינם על 5 הימים הראשונים של הנסיעה בלבד. לפרטים מעודכנים, היכנסו לאתר האינטרנט של חברת כרטיסי האשראי שלכם (ישראכרט, ויזה Cal, לאומי קארד).

דנטה וורגיליוס צופים במוקדן משכנע לקוח לרכוש ביטוח משלים

דנטה וורגיליוס צופים במוקדן משכנע לקוח לרכוש ביטוח משלים
צילום: William-Adolphe Bouguereau / Public Domain


ביטוחי החינם לחו״ל הם הילד הממזר של עולם הביטוח בישראל: אף אחד לא לוקח עליהם אבהות. חברות כרטיסי האשראי אמנם ממשיכות להציע את הביטוח החינמי - הרי הלקוחות כבר התרגלו - אבל פרט למסירת מידע מינימאלי באתר, הן אינן מטפלות בביטוח, אלא מפנות את הלקוחות לחברות הביטוח שזכו במכרז. גם לחברות הביטוח אין מילה טובה על הביטוח החינמי שלהן עצמן. אם תשאלו אותן, הן לא היו נוגעות בו במקל של חמישה מטר. נכון, מישהו שם כאן איזה ביטוח חינמי על המדף, אבל כשלעצמו הוא לא שווה הרבה, ואינו מהווה אלא פרוזדור בעולם הזה, שיביא אתכם לטרקלין, לגן העדן של הביטוח הטלפוני ועילת קיומו: הביטוח המשלים. שהרי זו משמעות הזכיה במכרז: לקבל את הכבוד המפוקפק לענות לטלפונים לצורך הפעלת ביטוח חינמי, כדי לנסות ולמכור לכם תוספות והשלמות, שכנראה יעלו יותר מביטוח נסיעות רגיל.

וזה מצליח! ההערכות בענף הן שכ-75% מהאנשים המתקשרים למוקד הטלפוני כדי להפעיל את הביטוח החינמי, ירכשו בסופו של דבר ביטוח בתשלום. וזה הולך ככה:

- שלום, מדבר אהד שרב. אני רוצה להפעיל את תוכנית הביטוח של כרטיס האשראי שלי.
-שלום אהד, מדבר שירן (שם בדוי. השם האמיתי שמור במערכת), אני צריך לשאול אותך כמה שאלות.

עמוד ביטוח נסיעות לחו״ל באתר ישראכרט

עמוד ביטוח נסיעות לחו״ל באתר ישראכרט
צילום: אתר ישראכרט / ©


הו, השאלות. לכאורה, מטרתן לוודא שעברת את כור המצרף של הביטוח החינמי. למעשה, הן מזכירות לך כמה קצרים ימיך על פני האדמה הטובה הזו. כמו וירגיליוס המוביל את דנטה במדורי הגיהנום, כך יעלה אותך המוקדן על מוקד המחלות חשוכות המרפא וסיפורי הזוועה על הלקוחות שכבדם נוקר על ידי עוף השמים בשל ביטוח חסר. אם היתה הגינות באתרי האינטרנט של חברות כרטיסי האשראי, הן היו צריכות לציין באותיות קידוש לבנה בראש עמוד ביטוחי חו״ל: זנחו כל תקווה, אתם הנכנסים בשערי. אלא אם תקנו ביטוח משלים כמובן.

- יש לך סיבה לאישפוז? אושפזת בחצי השנה האחרונה? אתה נמצא בהליכי בירור רפואי? ביצעת בדיקות פולשניות או הדמיה עם ממצאים חריגים? דיאליזה, הקרנות או טיפול כימותרפי? האם מקבל טיפול תרופתי? סובל ממחלות בבלוטת התריס? מחלות כרוניות כגון אסתמה, סכרת, לחץ דם, כולסטרול, שומנים בדם, אפילפסיה? יש לך אולי מחלת קרון? מזג האוויר באוסטריה יכולה להשפיע לרעה! אתה מבין שהביטוח לא מכסה מצב רפואי קיים! תבצע פעילות חורף? ספורט אתגרי? סנפלינג, אומגה, צניחה חופשית?
- לא
- יש מכשירים אלקטרוניים שתרצה לבטח?
- לא

עמוד ביטוח נסיעות לחו״ל באתר ויזה Cal (כאל)

עמוד ביטוח נסיעות לחו״ל באתר ויזה Cal (כאל)
צילום: אתר ויזה Cal / ©


או אז, עוברים אנו לדון בפרטי הביטוח המצ׳וקמק שאני מבקש לי. הכיסוי עד 480 אלף דולר, 2,000 דולר ליום אישפוז, 15,000 דולר שכר מנתח. לכל הניתוחים! סלח לי, אתה יודע כמה עולה יום אישפוז במערב אירופה? זה יכול להגיע ל-8,000 דולר. תלוי באופן האישפוז. אם אתה לא צריך כלום, מילא. אבל אם צריך תפרים, הלכו 1,500 דולר. או סיטי. לקוח שלנו טס לאוסטריה לפני חמישה ימים. קיבל שריטה מברזל חלוד. עבר חיסון טטנוס. אתה יודע כמה עלה לו החיסון?
- כמה?
- 5,200 דולר. זה בגלל שהיה צריך כל מיני בדיקות, הפעלת מעבדה. כשאתה תייר ואתה בא לבית חולים, הכל פרטי. הרופא פרטי, האחות פרטית, המעבדה פרטית. אתה יודע כמה עולה להפעיל מעבדה? אלפי דולרים.
- טוב, אני אסתפק בביטוח החינם.
- לפי דעתי זו טעות. זו עצה שלי. תבדוק כמה עולה יום אישפוז בגרמניה.
- איחרב ביתק
- יחרב ביתך

עמוד ביטוח נסיעות לחו״ל באתר לאומי ויזה

עמוד ביטוח נסיעות לחו״ל באתר לאומי ויזה
צילום: אתר לאומי ויזה / ©


בכל החברות תידרשו להתקשר למוקד כדי להפעיל את הביטוח לפני הנסיעה לחו״ל.
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת