דלג לתוכן
plane
הריון ולידה
לידה כמסע

Ancient Map for Modern Birth

לידה כמסע

Ancient Map for Modern Birth

ניתן לרכוש רק באתר העולם

קיים במלאי: כן. פריט זה ניתן לאיסוף עצמי תוך מספר שעות מקבלת ההזמנה.

מחיר רגיל ₪149.00
אזרח העולם היה משלם רק ₪134.1 רוצה גם?
ניתן לרכוש רק באתר העולם

לספר זה יש גם מהדורה דיגיטלית.
נשמע מעניין? ראו עוד

אודות לידה כמסע

אם את מחפשת מפה פנימית, שתכין אותך ללידה של התינוק/ת שלך וללידה שלך כאימא - את מחזיקה אותה בידייך.
לידה אינה משימה שצריך להצליח בה ואפשר להיכשל בה, אלא שער להתפתחות אישית, ומסע הרואי שבמהלכו אימהות ואבות עוברים שינוי מהותי.
ספר זה ילך איתך צעד צעד, ויקנה לך שפע של כלים להתמודדות עם כל מה שהמסע יביא.

כל כך הרבה מדריכים נכתבו על היריון ולידה, בניסיון להתוות את הדרך 'הנכונה' להתכונן ללידה וללדת. ספר זה יעזור לך לגלות את הדרך הנכונה בשבילך.
תזהי את ההבדל החשוב בין כאב לסבל, תסתכלי לפחדים שלך בעיניים, תלמדי תרגילי מיינדפולנס לזמן הצירים, תתנסי בשימוש באמנות כהכנה ללידה ותגלי איך לעבור מחוויית 'קורבן' לחוויית 'ציידת’.
מילותיה של פם יהדהדו את מה שעובר עלייך. תרגישי מובנת, ושאת לא לבד.
הגישה והכלים בספר מתאימים לכל לידה - ראשונה, שנייה או שמינית, וגם למסע של האבות, לא רק בכובע 'התומך', אלא גם במעבר האישי שלהם לאבהות.

לידה כמסע הוא הקול החסר גם על מדף הספרים של כל אשת ואיש מקצוע בתחום הלידה.
בעזרתו תוכלו לסגל לעצמכם כלים להתמודדות מיטיבה עם האתגרים ועם הפערים בין הרצוי למצוי, וללוות זוגות ממקום אמפתי, חופשי ומספק יותר.

פאם אינגלנד, מיילדת ובעלת תואר מוסמך בייעוץ פסיכולוגי, עסקה עשרות שנים בחקר פילוסופיה, מדע, אמנות, פסיכולוגיה ארכיטיפית, מיתולוגיה וטקסים, ושילבה ביניהם ליצירת לידה כמסע. בנוסף להיותה אם לשני בנים בוגרים, פאם היא גם אמנית שמתגוררת בניו מקסיקו, ארה"ב, ומייסדת בית הספר Birth Story Medicine (בשלוחתו הישראלית - עלמא: עיבוד לידה מרפא).

דנית צור אלמוג
דנית היא ממקימות פרפרים בבטן - מכללה ומרכז לליווי היריון ולידה, בירושלים.
היא דולה, מדריכת הכנה ללידה ומנחת עלמא: עיבוד לידה מרפא, בנוסף להנחיה של קורסי ההכשרה לנשות מקצוע - קורס דולות, קורס עלמא ועוד. בנוסף דנית היא מתרגמת מוסמכת.

פאם משמאל ודנית מימין



דנית בפודקאסט שישי נשי


אנט גרין, מטפלת הוליסטית, מארחת בפודקאסט שלה את דנית, לשיחה אודות הספר והגישה.
לחצו להאזנה


אביה רייכנר מארחת את דנית צור אלמוג, לשיחה על הספר והגישה




ובנימה אישית....
לפני כמעט 20 שנה, כשעשיתי את צעדי הראשונים בעולם האימהות ובעולם הדוּלאוּת במקביל, השאילה לי חברה את ספרה הראשון של פאם אינגלנד, שהיה כבר אז רב מכר בארה"ב. ברגע שפתחתי אותו הרגשתי בבית...
הספר אמנם היה כתוב באנגלית, אבל לגמרי דיבר בשפת הלב שלי. מילותיה של פאם נתנו אישור ותוקף לכל כך הרבה תחושות, שעד אותו רגע היו נטולות שם ומילים, וציידו אותי באינספור כלים מעשיים ונפשיים, שליוו את תהליך הלידה שלי כאימא וכדולה.
אם מישהו היה מספר לי לאן המסע הזה עוד יוביל אותי - לא הייתי מאמינה!

ב-2009 החלטתי לנסוע לניו מקסיקו, יחד עם שותפתי, רחל קימה, כדי לעבור הכשרה אצל פאם, האישה והאגדה. סדנת ההיכרות הובילה לסדרה של סדנאות המשך, שהשפיעו עמוקות על כל צורת העבודה שלי כדולה וכמדריכת הכנה ללידה, ובדרך גם על החיים שלי בכלל.
ב-2017, בברכתה החמה של פאם, פתחנו את קורס הדולות ומדריכות ההכנה ללידה הראשון שלנו, ושנה לאחר מכן הזמינה אותי פאם ללמד אצלה (אונליין) גם את קורסי ההכשרה לעיבוד לידה. במשך שנות ההיכרות הארוכות הללו הלכה ונרקמה בינינו שותפות וחברות קרובה, שהולידה חלום חדש - לתרגם את ספרה לעברית.

הספר לידה כמסע הוא למעשה תרגום של חלקים נבחרים מתוך Ancient Map For Modern Birth ('מפה עתיקה ללידה מודרנית'), שיצא לאור באנגלית בשנת 2017. בחירת הפרקים נעשתה יד ביד עם פאם, בשיחות זום ארוכות אל תוך הלילה, מתוך חזון משותף להוציא לאור ספר מהודק יותר, שעוסק כולו בלידה כמסע הרואי, ומשקף בצורה הטובה ביותר את קולה הייחודי של פאם. 
דנית צור אלמוג
 



אני שמחה ומתרגשת להביא את הגישה משנת החיים הזו לעוד הרבה א.נשים, מאמינה שזהו ספר שכל יולדת וכל אשת ואיש מקצוע בתחום הלידה חייבים על מדף ספרי הלידה שלהם, ומודה מראש לכל אחת ואחד מכם על התמיכה!

דנית צור אלמוג, עורכת המהדורה העברית

קצת ביקורות ממי שכבר קראו:

מיכל איתם עמרני, עיבוד חווית לידה, הכנה רגשית ללידה, ביבליותרפיסטית
במהלך השנים שאני עוסקת בתחומים שונים בשדה הלידה, קראתי הרבה ספרים העוסקים בתחום הלידה וההכנה ללידה. לא פגשתי בספר שמכין ללידה בצורה כזו שלמה, חכמה ועוטפת. הספר לידה כמסע הוא כמו מעטפת ליולדת ומצליח להחזיק את שני האספקטים של הלידה - הפיזי והרגשי - ולהוביל את הקוראת בו בדרך שתעזור לה להתכונן בצורות וברמה שעוד לא ראיתי. אני חושבת שכאשר לימדתי הכנה ללידה הבנתי עד כמה קשה להעביר את התחושות, את הסערה שעוברת על הגוף ועל הנפש. הספר הזה עושה עבודה נהדרת בלהסביר מה שעובר גם על האישה וגם על המלווה שלה מבחינה פיזית ורגשית, וכיצד ניתן להתכונן וגם להבין מה עובר עלינו ברגע האמת. זה ספר חובה לכל אישה לקראת לידה, למלווים שלה וגם לאנשי צוות הרפואי שרוצים לראות ולהבין אספקטים נוספים בלידה.
נומיק בן אהרון, דולה, רפלקסולוגית ומתורגמנית לשפת הסימנים
הספר מקסים ומלמד. אני מרגישה שאני עוברת איתו ממש תהליך בעצמי, משתמשת בעושר השופע ממנו גם בחיי שלי בעודי צועדת בכל מיני מסלולים ודרכים. אני מרגישה שזה ספר שבכל פעם שאקרא אותו הוא יתפוס אותי ויתחבר לי במקום אחר, וממליצה עליו מאוד ליולדות שלי ולנשים שאני מטפלת בהן!
סיגלית שפינר, דולה ומדריכת הכנה ללידה
מלווה נשים לעיבוד חווית הריון ולידה בגישת BOT
אל הספר לידה כמסע נחשפתי מהמלצה באחת מקבוצות ההריון ולידה שבהן אני נמצאת. חייבת לציין שמרגע רכישת הספר לא יכולתי להניח אותו מהיד. הוא נכתב כסיפור ומתחילתו התנפצו לי לא מעט מיתוסים, שהיו לי לגבי שדה הלידה. דברים שהייתי רגילה להדריך זוגות לקראת לידה, פתאום נראו לי לא רלוונטיים, וראיתי שניתן להדריך אותם אחרת, ושהדרך ללדת בנויה מהרבה מאוד דברים חשובים, מרגשים ושאין דרך אחת נכונה יותר. יש שם סיפור הרואי והמון יצירתיות והתכווננות פנימה, ומסע גופני וגם נפשי, שההריונית עוברת עוד מראשית חייה. תרגום מעולה, רואים שהושקעה מחשבה רבה בבחירת המילים. בקיצור ממליצה בחום לכל הריונית, אם ואשת מקצוע. בהחלט ספר משנה חיים
אורטל אגרוקר פרקש, מלווה נשים סביב לידה ואמהות
מעגלי אימהות 'מרחב אם' ולקראת לידה שלישית בעצמה
לפני שבועיים, ולקראת הלידה, הגיע אליי הספר לידה כמסע, שחיכיתי לו יותר מכל דבר בתקופה הזו - לא רק ספר למדף ספרי הלידה שלי, אלא באמת שער של התפתחות.
בשבועיים מאז שהגיע נכנסתי למסע חניכה משלי. מסע של קריאה, יצירה והתכווננות לקראת הלידה, יחד עם מחשבות והדהודים על המשאבים והכוחות שיש בי להתמודד עם מה שיבוא, ולהכיר בעצמי אולי חלקים שלא פגשתי...
בגלל שזה לא מועבר רק דרך המילים, אלא ממש בדרכים שממחישות ומאפשרות להתנסות, לצייר את זה, להיעזר בסביבה שלי, זה הופך את הקריאה למשהו שהוא מעבר. הספר הזה נותן תחושה שיצאת עם ילקוט למסע ואת ממלאת אותו ברפואות, בצמחים, בצבעים ובאנשים קרובים...
  • הוצאה: העולם|
  • שנת ההוצאה: 2023|
  • קוד פריט: 3571664|
  • מסת"ב: 9654206145|
  • ברקוד: 9789654206143
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת