דלג לתוכן
plane
מאמרים

לפני שמזמינים מלון

- 03/01/2017 מאת מערכת העולם -

אם טרם הזמנתם מלון לנסיעה הבאה שלכם בחו״ל, תוכלו לקבל הנחה של עד 50% על מדריך הנסיעות הבא שלכם. כבר הזמנתם מלון? לא נורא. יש הנחת ניחומים


מהיום תוכלו לשלב את חדוות ה-booking עם ה-book: גם להזמין חדר במלון באתר הזמנת המלונות החביב עליכם, וגם לקבל הנחה חלומית על מדריך נסיעות או על מפת תיירות לטיול הבא שלכם.

איך זה עובד? אתרי המלונות משלמים לנו עמלה בגין ההפניה, וכך אנו מממנים את ההנחה על מדריכי הנסיעות והמפות. אנחנו מתחילים מהנחה בסיסית, הניתנת בגין הזמנה של כל חדר מלון בעולם. ככל שיחסי החיבה שלנו עם אתר הזמנת המלונות לוהטים יותר, ההנחה שלכם תגדל עד למקסימום של 50%. בכל מקרה, אתם חופשיים להחליט היכן תזמינו, והמחיר אותו תשלמו על החדר במלון, בגסט האוס, או סתם על ספת המארח, יהיה זהה למה שהייתם משלמים ממילא.

נשמע מעניין? כך תוכלו להשתתף:


1. הזמינו חדר במלון


את ההזמנה בצעו באחד מהאתרים ברשימה הבאה. חשוב מאוד: כדי לקבל את ההנחה המירבית, עליכם להיכנס לאתרי הזמנת המלונות באמצעות הקישורים שבסעיף זה, כדי שאתר ההזמנות יוכל לקשר את הזמנתכם לאתר העולם:

Booking.com


הזמינו חדר וקבלו הנחה של 50% על מדריכי נסיעות ומפות


HotelsCombined


הזמינו חדר וקבלו הנחה של 30% על מדריכי נסיעות ומפות


Trivago


הזמינו חדר וקבלו הנחה של 25% על מדריכי נסיעות ומפות


Airbnb


הזמינו חדר וקבלו הנחה של 25% על מדריכי נסיעות ומפות


Trip Advisor


הזמינו חדר וקבלו הנחה של 25% על מדריכי נסיעות ומפות


לא מצאתם את אתר הזמנת המלונות החביב עליכם? אתם מעוניינים לבצע הזמנה ישירות מאתר המלון? אין בעיה. בצעו את ההזמנה ועברו לסעיף 2. ההנחה שתקבלו תעמוד על 20%.


2. שלחו אלינו את אישור ההזמנה


בסיום ביצוע הזמנתכם, אתר ההזמנות ישלח אליכם מייל המאשר את ביצוע ההזמנה. את המייל הזה העבירו אלינו, לכתובת [email protected]


3. קבלו קישור לרכישת מדריכים בהנחה


לאחר שיגיע אלינו מייל אישור ההזמנה שלכם, נשלח אליכם קישור שדרכו תוכלו לרכוש מדריכי נסיעות ומפות באתר שלנו בהנחה המובטחת.

האותיות הקטנות:
א. כמות ההזמנה בהנחה מוגבלת לחמישה פריטים בלבד. אם ההזמנה תכלול יותר מחמישה פריטים, ההנחה תינתן על חמישה הפריטים היקרים ביותר.
ב. יש לנצל את ההנחה בתוך עשרה ימים מיום קבלת הקישור.
ג. אם הזמנת החדר במלון ניתנת לביטול עפ״י תנאי אתר ההזמנות, תהיו רשאים לבטל את ההזמנה באתר ההזמנות, אולם במקרה כזה נהיה רשאים לחייב אתכם כאילו הספרים והמפות נרכשו בהנחה המינימלית של המבצע (20%).
ד. נתקלתם בבעיה כלשהי במימוש המבצע? אנא כתבו לנו אל [email protected] ונענה בהקדם האפשרי.
ה. המבצע כפוף לתנאי השימוש באתר העולם

כבר הזמנתם מלון?


לא נורא. אנחנו רוצים להכניס אתכם למעגל המשתתפים במבצע, כדי שבפעם הבא תזכרו להגיע לכאן. אנא שלחו לנו את אישור ביצוע הזמנת החדר במלון שלכם אל [email protected] ובמייל חוזר תקבלו קישור לביצוע הזמנת מדריכי טיולים ומפות בהנחה של 20%. בהצלחה!
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת